July 14, 2024

امریکی ویزا کےلیے درخواست دینے سے قبل اہم تجاویز جان لیں

0

نیویارک(نیوزڈیسک)عالمی ادارہ شماریات نے امریکی ویزا مسترد ہونے کی شرح کے حوالے سے اعداد و شمار جاری کیے ہیں۔

ورلڈ آف اسٹیٹکس کے ایکس اکاؤنٹ پر جاری اعداد و شمار کے مطابق 2022 میں پاکستانیوں کی امریکی ویزے کی درخواستیں مسترد ہونے کی شرح 31 فیصد جبکہ بھارتیوں کی ویزہ درخواستیں مسترد ہونے کی شرح 7 فیصد ریکارڈ کی گئی تھی۔

افغان شہریوں کی امریکی ویزہ درخواستیں مسترد ہونے کی شرح 53 فیصد، ایران 54 فیصد اور چینی شہریوں کی امریکی ویزہ درخواستیں مسترد ہونے کی شرح 30 فیصد رہی۔

امریکی ویزا کے لیے درخواست دینے سے قبل اہم تجاویز

اہلیت کے تمام تقاضوں کو پورا کریں: یقینی بنائیں کہ آپ کے پاس تمام ضروری دستاویزات ہیں اور آپ ویزا کی قسم کے لیے درکار تمام مخصوص تقاضے پورے کرتے ہیں۔

اپنے ملک کے ساتھ مضبوط تعلقات کا اظہار کریں: امریکی ویزا افسر کو دکھائیں کہ آپ کے پاس اپنے دورے کے بعد وطن واپس آنے کی وجوہات ہیں۔ اپنی حُب الوطنی کا اظہار کریں۔

انٹرویو کے لیے تیاری کریں: عام انٹرویو کے سوالات کے جوابات دینے کی مشق کریں اور اپنے سفر کا مقصد واضح طور پر بیان کریں۔ سچی معلومات فراہم کریں اور اپنے ارادوں کی درست نمائندگی کریں۔

یاد رہے کہ مذکورہ تجاویز محض معلومات عامہ اور رہنمائی کے لیے ہیں۔ ویزا درخواستوں کا انفرادی طور پر جائزہ لیا جاتا ہے۔ تازہ ترین معلومات اور درخواست کے طریقہ کار کے لیے ہمیشہ امریکی محکمہ خارجہ کی سرکاری ویب سائٹ دیکھیں۔

ویزا منظوری کی شرح ملک کے لحاظ سے وسیع پیمانے پر مختلف ہوتی ہے، معاشی حالات، سیاسی عوامل اور درخواست گزار کے حالات اہم ہوتے ہیں۔ یقیناً مکمل تیاری امریکی ویزا حاصل کرنے کے آپ کے امکانات کو بڑھا سکتی ہے۔

چاہے آپ بی ون، بی ٹو، یا مشترکا بی ون، بی ٹو ویزا کے لیے درخواست دے رہے ہوں، اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ کی درخواست مکمل اور ضروری دستاویزات سے لیس ہے، کامیاب نتیجہ کی کلید ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *